Avbryt

16 aug 2020 4 kommentarer 829 visningar
Anders Jönsson Ledamot
  • 16 aug 2020 Lars-Göran Larsson

Fantastiskt jobb som alla lägger ner för föreningen. Vilken klass det är på loppisen! Vilken klass det är på alla involverade i föreningen. Vi behöver inte, som en del andra föreningar, kopiera koncept och göra det till sitt eget med hjälp av media.
    💙VI ÄR ASKERÖD - ASKERÖD ÄR VI!💙

• 16 aug 2020 Anders Jönsson

Du tog orden ur munnen på mig 😉💙💙

• 16 aug 2020 Stefan Fröberg

Förstår att det är Hörby FF ni anspelar på. Trodde vi kommit längre att hålla god ton mellan föreningarna och hjälpa varandra så gott det går.

• 16 aug 2020 Mia Nilsson

Vi ska vara stolta som varit så kreativa att vi kunnat inspirera andra att hitta nya ekonomiska lösningar. "Laget med fart - Askeröd så klart" den gamla dängan håller än 💙?💙

Rapportera

Du måste logga in för att kommentera